Winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

0
Winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

0
✓ Vóór 14:00u besteld, vandaag verstuurd
✓ Gratis verzending boven de € 49,-
✓ Veilig achteraf betalen
Winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

0

Meest gestelde vragen

Bezorgen is gratis boven de €49,00. Wanneer de orderwaarde onder de €49,00 ligt, betaal je €6,10 verzendkosten.

Je kan er ook voor kiezen om je pakket te laten bezorgen bij een afhaalpunt.

Als je kiest voor een levering in een specifiek tijdvak, dan betaal je hier een kleine vergoeding voor. Bij het afrekenen kan je zien welke verschillende opties wij aanbieden.

Plaats je een grote bestelling? Dan kan het voorkomen dat wij je bestelling versturen in meerdere pakketten, dit heeft geen invloed op de berekening van de bezorgkosten.

Wij kunnen je een indicatie geven. Je mag daarom contact met de klantenservice opnemen, zodat ze jou hierin verder kunnen adviseren.

We zijn een beetje anders dan de rest! Bij ons heeft u 100 dagen de tijd om zich te bedenken en het product in nieuwstaat te retourneren.

Wij proberen binnen 48 uur uw retour te verwerken, de betaling wordt vaak via iDeal of creditcard (waarmee betaald is) teruggestort, dit kan 1-2 dagen duren voordat het bijgeschreven staat.

Dit is helaas niet mogelijk, omdat we na ontvangst van jouw bestelling hier direct mee aan de slag gaan.

Helaas hebben wij op dit moment het gewenste artikel niet op voorraad. Je kan op de knop ‘mail mij als er voorraad is’ klikken en je e-mailadres achterlaten zodat wij je per mail op de hoogte kunnen houden als het artikel weer te bestellen is.

Bestelling beschadigd aangekomen? Geef binnen 24 uur na ontvangst je schade door. Na deze 24 uur is het voor ons steeds lastiger om te bepalen of de schade is ontstaan bij verzending of door gebruik. Het aanmelden van schade werkt hetzelfde als het aanmelden van een retour.

Lever de benodigde informatie aan:
1. Foto’s van de beschadigde producten, zodat wij in één oogopslag kunnen zien hoe het artikel is beschadigd. Om de schade goed te kunnen beoordelen, hebben wij namelijk foto’s nodig.
2. Foto van de pakbon. Zorg ervoor dat de gehele pakbon zichtbaar is.
3. Geef aan welke oplossing jij van ons verwacht. Wens je een nieuw product of een terugbetaling? Dit kun je direct doorgeven bij de schademelding.
Zorg ervoor dat alle informatie compleet is. Op deze manier kunnen wij jouw aanvraag sneller in behandeling nemen, en dus ook zo snel mogelijk afhandelen.

Heb je een verkeerd artikel ontvangen?
Dit kun je melden via ons online retourformulier. Wij zullen vervolgens via PostNL nagaan wat de afmetingen en het gewicht zijn. Bij ontvangst van verkeerde artikelen sturen wij een retourlabel toe om de zending te retourneren. Graag zien wij de retourzending binnen één week tegemoet. Mocht dit niet het geval zijn dan zijn wij genoodzaakt de kosten voor de verkeerd ontvangen artikelen in rekening te brengen.

Heb je een bestelling ontvangen die niet voor jou bestemd is?
Wij ontvangen graag de gegevens van de klant voor wie de bestelling wel bestemd is. Je kunt dit doorgeven aan onze klantenservice. De contactgegevens van onze klantenservice zijn hier onder te vinden. Na dat je een melding hebt gemaakt, zal onze klantenservice jou voorzien van een retourlabel. Op deze manier kun je het pakket kosteloos aan ons retourneren. Zodra wij het pakket van je ontvangen hebben, sturen wij uiteraard zo snel mogelijk de juiste artikelen toe.

Wij willen u vragen om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail post en/of telefonisch. Onze medewerkers zullen uw klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.